Manapság már nem csak a kiskereskedő versenytársakkal, hanem az online piacot bekebelező multikkal és nagykereskedőkkel is ringbe kell szállnod az online piacon. Amennyiben Te is egy kis- vagy közepes vállalkozás vagy, és drágább a terméked a konkurenciádnál, akkor ez az új hirdetési forma nem könnyíti meg a dolgodat, viszont 2-3 egyszerű trükkel tudod manipulálni, hogy mégis nálad vásároljanak a vevők.
Megnyugtatlak, ezt a nagy cégek a nagyságukból adódóan és lassú döntés-, valamint hosszas végrehajtási folyamatukból adódóan nem fogják tudni olyan gyorsan és rugalmasan alkalmazni, mint egy kisebb webshop.
Apró változtatások, amikkel ki tudsz tűnni a tömegből!
Nincs ebben semmi varázslat, csak a józan paraszti észre támaszkodva alkalmazom ezeket a módszereket. Ha esetleg Te ezekre még nem gondoltál, akkor most biztos a fejedre fogsz csapni, hogy ez miért nem jutott eszedbe! Még egy lényeges tanács, mielőtt rátérnék a konkrét tippekre, ez csak akkor fog működni, ha folyamatosan figyeled mások hirdetését, és gyorsan reagálsz, ha változtatnak valamit. Több egyszerű módosítást bemutatok Neked, amiket eredményesen használok. Ezeket a vevő vonzó trükköket termékkategóriánként, shopponként és a konkurenciáktól függően eltérően alkalmazom.
Biztos lehetsz benne, hogy ezek a beállítási tippek növelni fogják a kattintási arányod a google shopping hirdetéseknél! |
1. TIPP – Hogyan módosítsd a termék képeket, ha drágább vagy a versenytársadnál?
Bármilyen terméket is árulsz, ha ugyanazt azt a termék képet látja egymás mellett a leendő vevő, akkor szinte biztos lehetsz benne, hogy az olcsóbbra fog kattintani. Ha növelni szeretnéd az esélyed, akkor mindenképp módosíts a képen!
-
- Forgasd el, mutasd más szemszögből a terméked.
- Használj más háttérszínt.
- Ha a többiek simán csak a terméket rakják ki, akkor Te fotózd le használat közben és úgy hirdesd.
- A lényeg, hogy teremts másik környezetet!
2. TIPP – Hogyan tudod befolyásolni a terméked nevét, hogy az jobban vonzza a tekintetet?
Bár leginkább a kép vonzza a tekintetett, de azért a szöveggel is lehet egy kicsit manipulálni a fogyasztó választását.
Az INGYEN szóra odafigyelnek még mindig az emberek és, mint láthatod a google így jelenítette meg a hirdetést, ami előhozza az ember kíváncsiságát, hogy mi annak az INGYENnek a folytatása…? Na ez a kíváncsiság fogja vezérelni és késztetni arra, hogy megnézze a webáruházadban a részleteket.
Neked nem kell kattintanod, megsúgom, ingyenes kiszállítást takar a szöveg.
3. TIPP – Áremeléssel is lehet több vevőd, csak kell egy kis plusz!
Egy apró ajándékkal mixelni tudod a termék szöveges és képi vonzerejét a google shopping hirdetésednél. Nem, nem arra foglak biztatni, hogy ingyen add az ajándékot, nyugodtan emeld meg az árat a legalább a beszerzési árával.
- Járj utána, hogy Te milyen apró hasznos pluszt tudnál adni a terméked mellé, ami minimális összegű.
- Az ajándék beszerzési ára ne legyen több a fő termék eladási árának 5-10%-nál.
- A terméked nevében legyen benne az AJÁNDÉK szó, úgy mint az előző példánál az INGYENES…
- Írj az ajándékról is, hogy miért jár jól vele. Ez FONTOS, hasznos legyen az a plusz!
- Emeld meg minimum az ajándék beszerzési árával a terméked végösszegét és így hirdesd. Igen, még nagyobb lesz a differencia árban a konkurensed javára, de más lesz a képed, mert ott lesz egy plusz termék rajta plusz ott lesz a termék nevében egy varázslatos szemet vonzó szöveg, az AJÁNDÉK…
A vásárlók szeretik az ajándékot, mindenki szereti az ajándékot, főleg ha hasznos!
Nincs más hátra, már csak a tesztelés!
Tesztelheted ugyanabban a shopodban, vagy nyithatsz rá egy másikat. Én mindkettőt alkalmazom! 🙂
(Ja, és ígérem, hogy nem csak a bütyök korrigálót fogom illusztrációként használni.)
Ha tanácstalan vagy, vagy nem boldogulsz, vedd fel velem a kapcsolatot, hogy együttműködjünk a Te sikeredért.
Segítsek a google shopping beállításában?
7 éve csak online szerzem az ügyfeleket!
Legyél Te a következő, akinek ebben segíthetek!
info@balogweb.hu
+36 30 822 1646