A Google shopping hirdetés Magyarországon egy új termékalapú hirdetési megoldás a webáruházak számára.
Akik időben felkészülnek rá, azok könnyen lehetnek a nyertesei, hiszen a külföldi statisztikák alapján, ahol már 6-7 éve használják ezt a marketing eszközt, 30 százalékkal jobb konverzióról számolnak be a hagyományos kereső hirdetésekhez képest.
Mivel az általam kezelt webáruházakban már használom, ezért csináltam 1-2 képernyőmentést szemléltetésként, amin jól látható a szöveges és a shopping hirdetés megjelenése közti különbség. A szemléltetés kedvéért egyszerre futtattam a kétfajta hirdetést bejelölve azokat a képen. Ami azt illeti még elég kezdetleges a megjelenési formája a külföldihez képest, de már most igen jól érzékelhető a differencia.
Lehetőség vagy Veszély rejlik benne?
Minden új hirdetési formát, új lehetőségként és kihívásként kell megélni. Ezzel a hirdetési formával is ugyanúgy előnyt lehet kovácsolni a webáruházadnak, mint a még újdonságnak számító chatbottal is. Javaslom Neked is, lépj időben!
Azok számára, akik csak az árban tudnak versenyezni és könnyen összehasonlítható a termékük, komoly kihívásokkal néznek szembe. Sokan már most aggódnak, hogy majd a nagyok járnak jól, amiben lehet, hogy van is valamennyi igazság, hiszen többnyire a mennyiség elvén, jobb árakat tudnak adni, de egy kis webshop könnyebben újra tudja gondolni és tervezni a webáruházát a piaci résekre optimalizálva, vagy akár nyit egy újat csak a google shopping hirdetésekhez. A gyorsaságnak a rugalmasságnak, és a folyamatos elemezgetéseknek megnő a szerepe.
Sokkal több beállítást és odafigyelést igényel a google shopping hirdetés, mint az eddig ismertek.
Eddig kulcsszavakra és kulcs kifejezésekre be tudtad állítani a hirdetéseidet, itt meg automatán nyeri ki a termék nevéből és leírásából a szöveget a google. Élő példán keresztül bemutatom Neked, hogy milyen fals szövegekre is meg tudsz jelenni, ha nem állítod be jól. Mint láthatod a „nagy lábujj szíj”-at írtam be a keresőbe, ami speciel pont szerepel a termék leírásában is. A google jóhiszeműen meg is jelenítette a termékeket a jobb oldalon, csak én ezt egyáltalán nem akartam, mert nem árul a shop szíjakat. Persze lehet szűrni a beállításoknál, illetve van lehetőség kizáró kulcsszavakat megadni, de ez egy több száz vagy több ezer termékes webáruháznál igen sok munkával fog járni.
Fontos google shopping kérdések, amik megválaszolásában segíthetek Neked!
- Milyen beállításokat használj, ha drágább a terméked a konkurensnél?
- Ha olcsóbb vagy a versenytársaidnál, hogyan tudod legjobban szemléltetni?
- Milyen szövegeket és képeket használj?
- Melyik termékeket hirdesd?
- Új webáruházat nyiss-e ehhez a hirdetéshez?
- Woocommerce google shopping beállítások, pluginok, mire figyelj?
- Drop shipping és Nagyker adatbázisból automatizált adatok hibáinak kiküszöbölése, de hogyan?
Vedd fel velem a kapcsolatot, hogy együttműködjünk a Te sikeredért.
UI.: Tudom, nem írtam a merchant centerről és a google shopping hirdetés beállításokról, ezeket ezer meg egy helyen megtalálod.
Segítsek a Google Shopping hirdetésben?
7 éve csak online szerzem az ügyfeleket!
Legyél Te a következő, akinek ebben segíthetek!
info@balogweb.hu
+36 30 822 1646