Google Shopping hirdetés – Első tapasztalatok

google shopping hirdetes webaruhaz

A Google shopping hirdetés Magyarországon egy új termékalapú hirdetési megoldás a webáruházak számára.

Akik időben felkészülnek rá, azok könnyen lehetnek a nyertesei, hiszen a külföldi statisztikák alapján, ahol már 6-7 éve használják ezt a marketing eszközt, 30 százalékkal jobb konverzióról számolnak be a hagyományos kereső hirdetésekhez képest.

Mivel az általam kezelt webáruházakban már használom, ezért csináltam 1-2 képernyőmentést szemléltetésként, amin jól látható a szöveges és a shopping hirdetés megjelenése közti különbség. A szemléltetés kedvéért egyszerre futtattam a kétfajta hirdetést bejelölve azokat a képen. Ami azt illeti még elég kezdetleges a megjelenési formája a külföldihez képest, de már most igen jól érzékelhető a differencia.

Lehetőség vagy Veszély rejlik benne?

Minden új hirdetési formát, új lehetőségként és kihívásként kell megélni. Ezzel a hirdetési formával is ugyanúgy előnyt lehet kovácsolni a webáruházadnak, mint a még újdonságnak számító chatbottal is. Javaslom Neked is, lépj időben!

Azok számára, akik csak az árban tudnak versenyezni és könnyen összehasonlítható a termékük, komoly kihívásokkal néznek szembe. Sokan már most aggódnak, hogy majd a nagyok járnak jól, amiben lehet, hogy van is valamennyi igazság, hiszen többnyire a mennyiség elvén, jobb árakat tudnak adni, de egy kis webshop könnyebben újra tudja gondolni és tervezni a webáruházát a piaci résekre optimalizálva, vagy akár nyit egy újat csak a google shopping hirdetésekhez. A gyorsaságnak a rugalmasságnak, és a folyamatos elemezgetéseknek megnő a szerepe.

Sokkal több beállítást és odafigyelést igényel a google shopping hirdetés, mint az eddig ismertek.

Eddig kulcsszavakra és kulcs kifejezésekre be tudtad állítani a hirdetéseidet, itt meg automatán nyeri ki a termék nevéből és leírásából a szöveget a google. Élő példán keresztül bemutatom Neked, hogy milyen fals szövegekre is meg tudsz jelenni, ha nem állítod be jól. Mint láthatod a „nagy lábujj szíj”-at írtam be a keresőbe, ami speciel pont szerepel a termék leírásában is. A google jóhiszeműen meg is jelenítette a termékeket a jobb oldalon, csak én ezt egyáltalán nem akartam, mert nem árul a shop szíjakat. Persze lehet szűrni a beállításoknál, illetve van lehetőség kizáró kulcsszavakat megadni, de ez egy több száz vagy több ezer termékes webáruháznál igen sok munkával fog járni.

google shopping kulcsszavak

 

Fontos google shopping kérdések, amik megválaszolásában segíthetek Neked!

  • Milyen beállításokat használj, ha drágább a terméked a konkurensnél?
  • Ha olcsóbb vagy a versenytársaidnál, hogyan tudod legjobban szemléltetni?
  • Milyen szövegeket és képeket használj?
  • Melyik termékeket hirdesd?
  • Új webáruházat nyiss-e ehhez a hirdetéshez?
  • Woocommerce google shopping beállítások, pluginok, mire figyelj?
  • Drop shipping és Nagyker adatbázisból automatizált adatok hibáinak kiküszöbölése, de hogyan?

Vedd fel velem a kapcsolatot, hogy együttműködjünk a Te sikeredért.

UI.: Tudom, nem írtam a merchant centerről és a google shopping hirdetés beállításokról, ezeket ezer meg egy helyen megtalálod.

Segítsek a Google Shopping hirdetésben?

7 éve csak online szerzem az ügyfeleket!
Legyél Te a következő, akinek ebben segíthetek!

info@balogweb.hu

+36 30 822 1646